۱۳ پاسخ

نه خوب نیست آب اناربخور

بخور دکتر ب من گفت آب انار آب هویج آب سیب تامیتونم بخورم

واسه زردی ببرش دکتر
برای پسر من قطره پدی لاکت داد
زود به زود هم شیرمیدادم
برای خودمم قطره شیرخشت نوشت
سه چهار روزه اومد پایین ، هنوز ده روزش نشده بود
شیرخشت و ترنجبین برای زردی خوبه ولی چون خواب اوره بچه بیشتر می‌خوابه و شیر کمتر میخوره برای همین زردی دیرتر خوب میشه.
خودتم مهم نیست چی میخوری
به خودت برس که شیرت خوب باشه

لیمو شیرین خیلی خوبه.
هویچ نخور

اب انار بخور

نه عزیزم

اصلا ب شیر خودتون بستگی نداره ک چی بخورید چی ن
ولی میوه های نارنجی رنگ خوب نیس همین
فقط تنها کارب ک میکنی تند تند شیرش بده ک دفع داشته باشع از بدنش بره بیرون

نه
چیزای نارنجی رنگ خوب نیس

نه بیشتر زرد میشه

نه خوب نیست
لیمو شیرین ، کاهو ، انار ، چیزای خنک بخور

انار خوبه بخور

شیر خشت ، ترنجبین ، اینا خوبه بخور

نه اتفاقا بده

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی