خانما اب هویج میشه بخورم؟دیروز زایمان طبیعی کردم

۵ پاسخ

عزیزم میگن برگه میدن واسه قد ووزن ایناش تو بهت دادن دور سر اینا؟

مبارکه 🥰🥰🥰منم طبیعی بودم عزیزم

عزیززززمم مبارکه بسلامتی
بخور نوش جونت

بهتره اولش زیاد نخورین چون بچتون زردیش میره بالا. وقتی زردیش کم شد یا خوب شد زیاد بخورین برای شیر دهی عالیه

عزیزم خوبی ؟؟اذیت نیستی؟؟

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد