بخور چرا نخوری
منم ماهی دو سه بارو خوردم هیچیم نشده
من که خیلی اب هویج خوردم بطری بطری با بستنی همه جوره😂
عزیزم یه چیز بگم بخدا من چند باری با بطری گرفتم همشو خوردم برا من که چیزی نشد😂😕
من از اول میخورم ولی نه هر روز شاید ماهی ی بار یا دوبار
اره بخور بایبارچیزی نمیشه
اره عزیزم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.