۳روز مونده ب زایمانم میشه اب هویج بخورم؟

۷ پاسخ

بخور چرا نخوری

منم ماهی دو سه بارو خوردم هیچیم نشده

من که خیلی اب هویج خوردم بطری بطری با بستنی همه جوره😂

عزیزم یه چیز بگم بخدا من چند باری با بطری گرفتم همشو خوردم برا من که چیزی نشد😂😕

من از اول میخورم ولی نه هر روز شاید ماهی ی بار یا دوبار

اره بخور بایبارچیزی نمیشه

اره عزیزم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان 🩷دیارا🩷 مامان 🩷دیارا🩷 ۲ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی