اب هویج مشکل نداره بخورم؟

۹ پاسخ

دیگه تو هفته شما ؟ این چه سوالیه خدایی

هفته ای ی لیوان ولی خود هویج روزی ی دونه هم میتونی بخوری

نخور ماه اخر زردی میاره رعایت کن ایاشلا دستگاع نره

نه فقط روزانه بیشتر از یک لیوان نشه چون ویتامین خیلی بالایی داره

عزیزم تو هرچی دلت میخواد بخور تموم شد بارداریت دیگه 😁
خوش بحالت 🤕

بخور ولی کم بخور

نه نوش جونت

نه بابا بخور در حد ی لیوان

من هویج میخوردم کل بارداریمو

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی