۸ پاسخ

یک لیوان در هفته مجازه
هویج خام سه عدد در هفته

اتفاقا من (گلاب به روت) اسهال داشتم دکترم گفت برای میوه فقط سیب موز و آب هویج بخور اصلا میوه تابستون رو نخور

بخور نوش جونت اما زیاده روی نکن

قندش بالاست ابمیوه اگر مشکل قند نداری بخور ولی کم

دکترم گفت مواد غذایی که رنگدانه دارن زردی و زیاد میکنن
اب هویچ هم یکی ازوناس که زردی و بالا میبره

زیاده روی نکن
هرچیزی به اعتدال تو‌بارداری نیازه

نه چه اشکالی داره

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷دیارا🩷 مامان 🩷دیارا🩷 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی