یک لیوان در هفته مجازه
هویج خام سه عدد در هفته
اتفاقا من (گلاب به روت) اسهال داشتم دکترم گفت برای میوه فقط سیب موز و آب هویج بخور اصلا میوه تابستون رو نخور
بخور نوش جونت اما زیاده روی نکن
قندش بالاست ابمیوه اگر مشکل قند نداری بخور ولی کم
دکترم گفت مواد غذایی که رنگدانه دارن زردی و زیاد میکنن
اب هویچ هم یکی ازوناس که زردی و بالا میبره
زیاده روی نکن
هرچیزی به اعتدال توبارداری نیازه
نه چه اشکالی داره
نه خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.