سلام تو هفته من اب هویج بخورم ضرر داره؟؟😐😐

۷ پاسخ

هفته های آخر کمتر بخوری بهتره برا زردی نینی دکتر میگفت

به من توصیه کردن آب هویج و شیر هویج بخورم تو این ماه برا زیاد شدن شیر

اگه نخوری بهتر چون میگن نزدیک زایمان هرچیزی که توش زرد هست نباید استفاده کرد به خاطر زردی

بخوایم اینجوری پیش بریم که هیچی والا
من خودم همه نوع ماهی میخورم آب هویج جگر هم خوردم ۲ بار ولی کم
یا مبگن خرما نخور دهانه رحم نرم می‌کنه اینا یا روزی ۳ تا درصورتی که من صبح ظهر شب فقط میخورم

نه بابا بخور منم خیلی خوردم حتی بچم خداروشکر زردی هم نداشت

من که میخورم ی گاه وقتی البته

والا من اوايل بارداريم هم خوردم

سوال های مرتبط

مامان علی والا مامان علی والا ۴ ماهگی
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی