مامان قشنگا تو هفته من آب هویج ضرر داره؟؟؟

۴ پاسخ

کلا در حد یکی دو لیوان هیچ ضرری نداره تو‌ کل بارداری

درحد کم بخور

ن بابا

من شنیدم ۳ ماه اول ضرر داره دیگ بقیشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان علی والا مامان علی والا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی