خانوما آب هویج ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

نه تازه خوب هم هست فقط زیاده روی نکن عزیزدلم😘😘

برا سن بارداری شما نه،مخصوصا اگه زیاده روی نکنی

نه عزیزم بخور

نه اتفاقا خیلی هم خوبه من هفته ای 3بار اینا میخورم با بستنی قاطی میکنم میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی