سلام خانوما تو هفته من اب هویج مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

نه عزیزم من از اول بارداریم حتی بعضی روزا هر روز میخوردم
دکترمم گفت عیبی نداره فقط هر روز نخور

نه من می‌خوردم تازگی ها هم اب انار میخورم آب طالبی هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آوینام🥹🎀 مامان آوینام🥹🎀 ۱۲ ماهگی