خوردن آب هویج طبیعی تو هفته ی من مشکلی نیست؟

۸ پاسخ

از اولم مشکلی نداش

به خاطر ویتامین آ میگن نباید زیاد بخوری اما یه استکانش فکر نکنم مشکلی داشته باشه

میگن نباید زیاد بخوری فک کنم برای ویتامین آ میگن من از وقتی باردار شدم فقط دو دفعه خوردم سعی میکنم نخورم

نه
بخور ولی خیلی نخور
هرچیزی ب اندازه‌ش مشکلی نیست

در حد هوس بخور زیاد نخور

زیاد نخور که قندت بالا نره

نه من خوردم چند بار

نه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری