مامانا نصف لیوان آب هویج خوردم مشکلی نداره

۶ پاسخ

من نمیخورم ریسکه دیگه ۳هفته دیگم مونده میگذرونم بعدش میخورم چ کاریه

الان بگیم اشکال داره میاریش بالا؟😆

من همیشه می خوردم توی بارداری

ن هفته ای یکبار یک لیوان مجازی تو هفته شما که اصلا دیگه خطری نیس

ویییییی من آب هویچ یه پارچ‌پر گرفتم خوردم چندبار هم،مگ ضرر داره. چ چیزایی

اصلا..

سوال های مرتبط

مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری