اب هویج میتونم بخورم؟
باعث چه مشکلی میشه؟؟؟

۵ پاسخ

بخور ولی همون یه لیوان دیگه از الان به بعد سعی کن مواد غذایی که بتاکاروتن دارن مصرف نکنی، احتمال زردی بچه رو میتونه کاهش بده

بخور زیادیش خوب نیست

کم خوردن اب هویج هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه

یه لیوان مشکلی پیش نمیاره

هیچی بخور منم میخورم
اون اوایل بود میگفتن نخورین که عصب های جنین داره تکمیل میشه
یه لیوان کاریت نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی