خانما میخوام آب هویج بستنی بخورم مشکلی نیست

۷ پاسخ

توهفته شما نه دیگه چ مشکلی

کم بخور بچت زردی نگیره

آب هویج ک من میخورم بستنی ی بار خوردم تا دو هفته سرفه میکردم

بخور نه

زیاد خوب نیس ی بار اشکال نداره

نه بابا چه اشکالی

به به 😋😋

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی