بچها اب هویج بستنی بخورم فردا زایمانمنه؟

۸ پاسخ

بخور دوتا هم بخور

آب هویجو من از وقتی شنیدم ویتامین آ خیلی زیادی داره و برا جنین ضرر داره کلا از اول بارداری نخوردم و ترجیح میدم تا آخرشم نخورم ریسکه بنظرم هرچند فک‌کنم بیشتر برای ماه های اولیه خطر داره
البته شماهم اختیار با خودتونه

بخور

نه نخور
کلا اب هویج برا جنین بده

بخور با ی لیوان اتفاقی قرار نیست بیوفته

بنظرم نخور زیاد بچه زردی میگیره

بخور نوش جون

بخور

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری