آب هویج زیاد خوب نیست من شنیدم،مخصوصا هفته شما.در حد یکبار عیب نداره،اما بیشتر به نظرم نخور عزیزم
بخور بابا نوش جونت
آب هویچ بخاطر اینکه ویتامین آ زیادی داره میگن باعث نرم شدن دهانه رحم میشه،من دکتر خودم منع کرد و گفت خیلی کم میشه خورد مثلا هفته ای نصف ی لیوان...توی گوگل هم سرچ کردم نوشته بود مصرف زیادی خوب نیست
شما اصلا نباید چیزای یخ بخوری دختر خالم بیست روز بعد زایمانش بستنی خورد از همون موقع کل بدنش ورم کرد تا الانم بیشتر شده رفته دکتر گفته سردی رفته تو بدنت عفونت کرد
نه اشکال نداره بخصوص آب هویچ شیرزیادمیکنه
بچت به دنیا اومده دیگه ،نه اشکالی نداره،فک کنم شیرم زیاد و خوشمزه میکنه
نه اشکالش چیه؟ بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.