خانما اب هویج بستنی اشکال داره تو شیردهی؟

۶ پاسخ

آب هویج خوبه اتفاقا

عزیز چه اشکالی آخه، اتفاقا شنیدم شیر رو هم زیاد میکنه

انفاقا اب هویج شیرافزاس

اگه بچه زردی نداره اشکال نداره برا زیاد شدن شیر خیلی مفیده

روزای اول نخوری بهتره

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی