سلام خانما آب هویج بستنی نفخ داره؟

۲ پاسخ

آب‌ هویج اتفاقا شیرو زیاد میکنه
اگه ب لبنیات حساسیت نداره بچت بستنی هم میتونی بخوری

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی