خانما هندونه نفخ میاره؟

۳ پاسخ

من ی بار خوردم شبش بچم تا چند ساعت یکسره جیغ زد

هم خیلی نفاخ هندونه هم سرد ، اکثرا بچه ها رو خیلی اذیت میکنه بعضیا هم میگن نه چیزی نشد خوردیم ولی من دو تا تیکه خوردم دیگه اسمش بیاد جیغ میزنم بچم خیلی اذیت ش. با اینکه کولیک نداره اصلا دل درد نشد قبل و بعدش

آره گلم ولی. من چند بار خوردم. حس میکنم. شیرمو‌زیاد می‌کنه ولی. شاید به. بچه آت نسازه اذیت بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان نینیی مامان نینیی ۴ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی