من ی بار خوردم شبش بچم تا چند ساعت یکسره جیغ زد
هم خیلی نفاخ هندونه هم سرد ، اکثرا بچه ها رو خیلی اذیت میکنه بعضیا هم میگن نه چیزی نشد خوردیم ولی من دو تا تیکه خوردم دیگه اسمش بیاد جیغ میزنم بچم خیلی اذیت ش. با اینکه کولیک نداره اصلا دل درد نشد قبل و بعدش
آره گلم ولی. من چند بار خوردم. حس میکنم. شیرموزیاد میکنه ولی. شاید به. بچه آت نسازه اذیت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.