خانوما من دیشب زایمان کردم هندونه بخورم بده؟؟؟

۱۳ پاسخ

نفخ داره ولی من چون بچه م زردی داره گفته بخور بخاطر زردی

نه اصلا نخوری

عزیزم نفخ میوفته تو دلت .بخیه داری خودت عذاب میکشی

عع مبارکت باشه بالا خره زایمان کردی
ببینم عکس نینیتو
میشه از تجربت بگی

اینکه همه چی نفخ داره پس مادر بنده خدا چی بخوره یه ذره شیر داشته باشه 😭😭

میگن شیرو زیاد میکنه ولی نفخ هم داره

اره
خیلی طبعش سرده
اصلا نخور

اگر احساس تشنگی میکنی دلستری بخور که گازش کامل رفته باشه
برای شیرت هم خوبه

من ک خوردم همون موقع ها

منکه خوردم برای زردی هم خوب بود

نه بابا من ک خوردم خیلیم خوب بود شیرمو زیاد میکرد

شیرتو زیاد میکنه

بچه دلدرذمیگیزه

نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی