هندونه بخورم بده؟برای شیردهی؟

۷ پاسخ

نفخ داره

فقد نفخ داره
روش عرق زیره بخورین

یه ماه اول باید سعی کنی نخوری بعدش خیلی کم بخور

بله

اصلا نخوریااااا حداقل تا ماه اول نخور نفخ زیاد داره شکم بچه باد میکنه

فکر نمی‌کنم خنکی اتفاقا خوب باشه باز از ماما همراهی یا دکتری سوال بپرس

خیلی کم بخور نفاخه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ني ني مامان ني ني ۴ ماهگی