۳ پاسخ

من که میخورم

عالیه عزیزم
فقط نفاخ هست ، بعدش هسته ش و بشکن و بخور چون خود زردآلو سرده
هستش گرمه و نفخ و از بین میبره

نفخ داره
اگه خوردی ،حتما هسته شو هم بشکون و بخور
چون هسته ی زردآلو نفخ زردآلو رو از بین میبره

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی