۳ پاسخ

بخور کی گفته نخوری
ولی زیاد نخور
بچتم سنش بالاس دیگه مث قبل تاثیر نداره

چون نفاخ. هسته وبشکن بخورچون زردالوسرده هستش گرم نفخ وازبین میبره

درحد چندتابخور زیادنخور

سوال های مرتبط