۵ پاسخ

برای نفخ زیره خوبه.واسه افزایش شیر مادر هم خوبه

هندونه ک خوبه

خربزه اصلا نخوری گرمه هندونه هم میگن چون نفخ داره اگه بچه ات اذیت نیست هندونه بخور کم

چرا هندونه خوب نیست

خربزه ک اصلا خوب نیس گرمه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني ۴ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۶ ماهگی