۳ پاسخ

حلیم میخوری هواست باشه یبوست نگبرب

حلیم سنگینه ولی برای هضمش بخور

بخور اگه جا داری 😅
شب زیاد پر خوری نکنی بهتره که اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری