خانما نارنگی بده تو بارداری و هفته من؟

۱۲ پاسخ

نه فقط رفلاکس میاره

من وقتی نارنگی میخورم بچه یه ضربه های بد و محکمی به دنده هام و پهلوهام میزنه 😂 فکرکنم متنفره از نارنگی

من خیلی میخورم فقط بعدش گلوم میسوزه

من روزی ۲تا میخورم

خيلي خوبه بچت خوشكل ميشه

نه گلم

نه. خیلیم خوبه

ن چ بدی داره

ن من ی سره میخورم

نه خوبه

نه اتفاقا عالیه

نه چرا باید بد باشه

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز ۱۰ ماهگی
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی