خانما نسکافه بده تو هفته من بخورم؟!

۶ پاسخ

من میخوردم ولی خیلی کم چون توی بارداری میگرن گرفتم

کمش اشکال نداره هر روز نباید بخوری

من هر موقعه هوس کردم کاپیچینو خوردم
فک کنم ۸ یا ۹ بار

من تاحالا چند بار خوردم ولی کلا زیاد خوب نیست

منک هفته یبار میخورم

من از اول بارداریم نخوردم . دلم واسش مییییییرهعههع😄

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی