خانما توی ماه من نسکافه کم بخورم مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

چند بار مشکلی نداره بابا بخور

منم دو بار تا اینجای بارداریم خوردم خیلی عذاب وجدان میگیرم

نوش جانت، هفته ای دو سه بار اشکال نداره

نه عزیزم اشکال نداره فقط اون روز سعی کنید کافئین دیگه نخورین مثل چایی و چیزای کافئین دار

🥲من لیوان لیوان می‌خوردم بخور ولی کم نوش جونت

اگه تا الان نخوردی اصلا ،، الآنم نخور
ولی در کل میگن کم بخوری مشکلی نیست

منم می‌خوردم اما نصف استکان مشکلی نیست کمش

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری