خانوما شکلات داغ یا نسکافه بخورم مشکلی نداره

۸ پاسخ

من‌دکترم گف قهوه نسکافه حق خوردن نداری ببین دکترت نظرش چیه

کافئین خیلی خوب نیستش تا جایی میتونی نخور اگرم میخوری کم

منم شکلات داغ خوردم هیچی نشد

نسکافه نخوری بهتره ولی بخوری ام اشکال نداره

کافئین برای بچه خوب نیست

بخور بابا، به چند بار که چیزی نمیشه... حالا نمی‌خواد زیاد و هر روز بخوری

منکه شکلات داغ خیلی میخورم

من از اول بارداریم نخوردم شوهرم شکلات داغ میخوره میگه اوفه چقدر خوشمزس😐😂😂منم گفتم میخوام بخورم میگه بپرس از رفیقات انقد حسود نباش😐😂

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی