بچه ها من معده دردم نبات داغ بخورم مشکلی نداره؟

۱۰ پاسخ

مشکلی نداره من هرشب چای نبات میخورم

مشکلی نداره منم میخورم دکترم هم میدونه و هیچ ایرادی نگرفته

نبات داغ ک بدتتر میکنه معده دردو پنتوپرازول بگیر ناشتا بخور اب رو اتیشه

منکه همین الان خوردم

اره چای نبات بخور مگه قراره چقد بخوری

من که میخورم با چای مشکلی نداشتم تا الان

من تا الان هزاربار چای نبات خوردم

اگه‌خوبت میکنه بخور

من ک خوردم چند بار چیزی نمبشه

فک کنم خوب نباشه بخوری
نبات ب خودی خود گرمه

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری