مشکلی نداره من هرشب چای نبات میخورم
مشکلی نداره منم میخورم دکترم هم میدونه و هیچ ایرادی نگرفته
نبات داغ ک بدتتر میکنه معده دردو پنتوپرازول بگیر ناشتا بخور اب رو اتیشه
منکه همین الان خوردم
اره چای نبات بخور مگه قراره چقد بخوری
من که میخورم با چای مشکلی نداشتم تا الان
من تا الان هزاربار چای نبات خوردم
اگهخوبت میکنه بخور
من ک خوردم چند بار چیزی نمبشه
فک کنم خوب نباشه بخوری
نبات ب خودی خود گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.