حس میکنم سردیم شده چی بخورم بجز نبات داغ

۷ پاسخ

خرما با چایی خوبه

آبجوش رو با نبات و عرق نعنا ترکیب کن آب رو آتیشه.. من تو بارداریم خوردم و مشکلی نداره..

خرما و گردو

زنجبیل هم خوبه یکم فریز تو چایی یا اب سرد بخور

شیره خرما آب رو آتیشه

خرما و عسلم خوبه

شیره انگور هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری