موز و اب سیب گلم
من ۳۰هفته باردارم دردکمر دارم واینکه حس میکنم بچه پایین ترازهرموقع دیگ ممکنه دهانه رحمم بازشده باشه
عرق نعنام خوبه
پودر زنجبیل با آب سرد قاطی کن بخور. سریع خوب میشید، مفید هم هست هم توی بارداری هم کلا
سنجد بخور عالیه
انبه موز سیب
کیسه آب گرم بذار بشین روش ،با یه شال کمرتو شکمتو ببند گرمش کن
موز و سیب
هیچی دیگ نمیتونی بخوری
کته ماست هم میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.