گلاب به روتون دلپیچیه گرفتم..بجز چایی نبات چی بخورم

۹ پاسخ

موز و اب سیب گلم

من ۳۰هفته باردارم دردکمر دارم واینکه حس میکنم بچه پایین ترازهرموقع دیگ ممکنه دهانه رحمم بازشده باشه

عرق نعنام خوبه

پودر زنجبیل با آب سرد قاطی کن بخور. سریع خوب میشید، مفید هم هست هم توی بارداری هم کلا

سنجد بخور عالیه

انبه موز سیب

کیسه آب گرم بذار بشین روش ،با یه شال کمرتو شکمتو ببند گرمش کن

موز و سیب

هیچی دیگ نمیتونی بخوری
کته ماست هم میتونی

سوال های مرتبط

مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزم مامان معجزم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی