خانما نسکافه در هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما دکتر تسبیحی رو میشناسین میدونن چطوری نوبت بگیرم از ایشون

واااای منم خیلی دوس دارم فک نکنم هفته ای یکبار ضرر داشته باشه

زیادنخور فقط گلم چون برای نی نی تپش قلب میاره

نه در حد یکی دوبار در هفته ضرر نداره

هفته ای یکبار دکتر بمن گفت

نه بخور هفته ای یک بار اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری