نسکافه ضرر داره بخورم دلم میخواددد

۸ پاسخ

ولی بچه پوستش سیاه میشه

چه عیب داره من تازه اسپرسو هم دکترم گفت روزی یدونه مجازه
حالا من هر روز نمیخورم ولی هفته یه بار میخورم

دکتر من ممنوع کرد

من هرروز میخورم عزیزم اشکالی نداره

نه من تا دلت بخواد خوردم تو این هشت ماه

من چندین بار خوردم

من ک خوردم چندبار هیچ اتفاقیم نیفتاده
زیادیش خوب نیس
اما دوسه بار فک‌نکنم اشکال داشته باشه

نه هفته ای یبار رو من میخورم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی