اگه فشارت بالا باشه نباید استفاده کنی.چون کافئین فشار رو بالا میبره
من پرسیدم از مامای بهداشت گفت روزی یک فنجان مجاز هستین ولی من بازم سعی میکنم زیادنخورم
نه هر از گاهی بخوری و غلیظ نباشه بد نیست
چون قهوه زیادی نداره که
من در هفته یکی دوبار میخورم ولی خیلی غلیظ درستش نمیکنم
به اندازه بخوری نه ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.