سلام مامانا نسکافه ضرر نداره یکم بخورم؟

۳ پاسخ

ن بخور من دکترم بهم گفت روزی ی فنجون اشکالی نداره.هر موقع دلم خواست خوردم

یه فنجون اشکال نداره

یکم نه اگر فشارخون نداری

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی