سلام خانما دلم نسکافه میخاد ضرر نداره

۶ پاسخ

ن بابا روزی ۱شات قهوه هم میتونی بخوری ک اینقدر کافئینش بالاس
نسکافه رامن هفته ای ۱بارمبخورم

بخور عزیزم

نه من از اول بارداریم میخوردم تا الان

نه نداره من دکترم گفت هیچ اشکالی نداره حتی میتونی روزی یک شات قهوه هم بخوری

یکبار باشه نه عزیزم بخور نوش جونت

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی