خانما نسکافه ضرر داره؟

۳ پاسخ

زیادیش بده خواهر من
هفته ای سه بار اشکال نداره

نه بابا روزی یه لیوان میتونی بخوری ، اگه باشیر باشه که خیلی بهتره

والا من ک میخورم دیگ نمیدونم
من ی روز در میون یا هروقت هوس کنم میخورم
فک نمیکنم روز ی لیوان مشکلی پیش بیاره

سوال های مرتبط

مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری