نسکافه توی بارداری ضرر داره ؟؟

۵ پاسخ

زیادی نخور

زیادش خوب نیس
در هفته دوبار بخور

اگر کم خونی نداری مشکلی نداره

من با شیر میخورم

من چندباری خوردم،بهتر از قهوه ست اونقد کافئین نداره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی