مامانا این دلستز توی بارداری ضرر داره؟

تصویر
۷ پاسخ

من کلا تو بارداریم دلستر خوردم هر شب از همه نوع

اره زیاد نباید بخوری

من دلستر تلخ میخورم

نه اگر قند نداری تازه واسه وزن کوچولوت خوبه

من ک دوس دارم خیلی میخورم تقریبا هر روز
میگن آب دور جنین و زیاد میکنه وزن هم میوه

وای منم عاشقشم😋

نه اگ قند نداشته باشی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی