۱۴ پاسخ

من بیشتر از ده بار در طول کل بارداریم خوردم😄کمش چیزی نمیشه

من که میخورم

نه بابا بخور کلا روزی یه شات قهوه مجازه

من از دکترم پرسیدم و روزی یدونه رو گفت موردی نداره

هر روز یه شات کوچیک میتونی اسپرسو بخوری به شرطی که اون روز چای یا شکلات یا هرچیز این مدلی دیگه نخوری. نسکافه که کافئین ش خیلی کمتره
بخور عزیزم

نسکافه هم چند باری خوردم چون واقعا طعمشو دوس دارم فقط چون کارخونه ایه سعی میکنم نخورم

بخور عزیزم
هرچیزی فقط زیاده رویش خوب نیست، منم تقریبا هر روز اسپرسو میخورم در حد کم و دکتر گفت مشکلی نداره

کمش مشکلی نداره ک یک بار درماه عیبی نداره

من تو بارداری هفته ای ۲ ۳بار خوردم مشکلی نداره بخور نوش جونت

بخور مشکلی نداره
من شنیدم روزی یه شات میشه اسپرسو خورد
ولی خودم یکی دوبار نسکافه و قهوه فوری خوردم خیلی کم

من از اول بارداریم تا الان ۲ بار خوردم، بخور ی دفه چیزی نمیشه هوس کردی

مصرف کافئین زیاد برای جنین ضرر داره اما کمش مشکلی نداره من در هفته دو لیوان کوچیک نسکافه میخورم

منک میخورم گاها

حالا ی بارش سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی