۱۴ پاسخ

الان دگ اشکال نداره بخوری
ولی میگن باعث میشه زایمانت دردناک بشه یکم فک کنم

من یه ماهه بیشتر روزا یه لیوان شربت زعفرون میخورم🤦‍♀️😄

من از دکتر پرسیدم گفته ایرادی نداره زعفران موقعی ضرر داره که بخوای خالص بخوره وگرنه تو غذا ها و شربت ایرادی نداره

نه دیگه هیچ ضرری نداره راحت بخووور

نخوری بهتره

من ک ازاول خوردم مگه درحدیه لیوان چقدزعفرون داره

دوستان یکم از تجربه زایمان سزارین بگین استرس من کم بشه🙃

ن عزیزم ایرادی نداره منم زیاد خوردم ، هرچیزی ک درحد زیاده روی نباشه میتونی بخوری

من دکترم گفت که بعد زایمان دچار مشکل میشی یکی زعفران یکی هم خاکشیر

ن بخور من انقد میخوردم

ن بابا بخور

به نظر من نخوری بهتره

ن بابا ازونقد چیزی نمیشه بعدم هفتهای اخری

اره عزیزم ممکنه خونریزی کنی و درد زایمان شروع بشه

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی