الان دگ اشکال نداره بخوری
ولی میگن باعث میشه زایمانت دردناک بشه یکم فک کنم
من یه ماهه بیشتر روزا یه لیوان شربت زعفرون میخورم🤦♀️😄
من از دکتر پرسیدم گفته ایرادی نداره زعفران موقعی ضرر داره که بخوای خالص بخوره وگرنه تو غذا ها و شربت ایرادی نداره
نه دیگه هیچ ضرری نداره راحت بخووور
نخوری بهتره
من ک ازاول خوردم مگه درحدیه لیوان چقدزعفرون داره
دوستان یکم از تجربه زایمان سزارین بگین استرس من کم بشه🙃
ن عزیزم ایرادی نداره منم زیاد خوردم ، هرچیزی ک درحد زیاده روی نباشه میتونی بخوری
من دکترم گفت که بعد زایمان دچار مشکل میشی یکی زعفران یکی هم خاکشیر
ن بخور من انقد میخوردم
ن بابا بخور
به نظر من نخوری بهتره
ن بابا ازونقد چیزی نمیشه بعدم هفتهای اخری
اره عزیزم ممکنه خونریزی کنی و درد زایمان شروع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.