بخور بابا😂از من کم خون تر؟ هموگلوبین۹/۸ ولی در خد رفع هوس میخورم
من هرروز یه شات اسپرسو میخورم نسکافه که چیزی نیست درضمن با فاصله با قرص بخوری چیزی نمیشه چرا اینقد لوسین
من بعضی وقتا میخورم🙄
یه یکماه دیگه تحمل کن بعد هرچی دوس داشتی بخور
در حد یه فنجون کوچیک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.