انقد دلم نسکافه میخواد ولی چون خیلی کم خونم میترسم بخورم

۵ پاسخ

بخور بابا😂از من کم خون تر؟ هموگلوبین۹/۸ ولی در خد رفع هوس میخورم

من هرروز یه شات اسپرسو میخورم نسکافه که چیزی نیست درضمن با فاصله با قرص بخوری چیزی نمیشه چرا اینقد لوسین

من بعضی وقتا میخورم🙄

یه یکماه دیگه تحمل کن بعد هرچی دوس داشتی بخور

در حد یه فنجون کوچیک بخور

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی