من خوردم یه بار
سمنو من دارم ولی گذاشتم فریزر،خطرناک نیست تو بارداری؟دلم میخواد بخورم ولی میترسم بخورم
من دلم خواست اماعمم نزاشت بخورم😅🤭
خوشمزه اس ؟
من تاحالا نخوردم
تا وقتی داشتم اره دیگه تموم شد
اره گاهی چند تا قاشق ، چون گرمه نباید زیاد روی بشه تو مصرفش
من خونگی میخورم البته
بله من میخورم
من اوایل میخوردم
ولی چون میگن گرمه و... احتیاط میکردم روزی ۱ قاشق میخوردم
من کلی خوردم هررروز
ندیدم تاثیری والا
بله من هرروز میخورم
خیلی خوب و مقوی
ویتامین سی داره
و برای وزن گیری بچه خوبه
من نتونستم
معدمو اذیت کرد متاسفانه
سه ماهه اول زیاد میخوردم، ولی دیگه دلمو زد نخوردم
من از همون ماه های اول خیلی میخوردم،همیشه تو یخچال اماده داشتم هر موقع ضعف میکردم یا تمایل به شیرینی جات داشتم یه قاشق میخوردم ولی نهایت در روز مثلا سه قاشق خورده بودم،حالا مامانم تازه فهمیده میگه از قدیم میگفتن اونایی که پسردارن اگه سمنو بخورن بچه شون میوفته😂😂😂
آره خیلییییی مقویه تازه فک کنم خود گهواره هم پیشنهاد غذایی گذاشته بود
من نخوردمـیعنی نمیخواستم کارخونه ای شو بخورم خانگیش روهم چون استراحت بودم نتونستم پیداکنم
خیلی مقویه
آره من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.