سلام خانوما شماهم چای به میخورین؟

۱۰ پاسخ

بله روزی یک لیوان

اع چ جالب نمیدونستم

ن وسع چی خوبه

من ترکیب چای سیب و به

به میخورم با سیب دکتر بم گف

من که اصلا چای نمیخووورم 😂

آره منم میخورم

فقط صبحونه

آره خوبه

آره.

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ ۶ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی