بیشتر از اینکه تشنه ام بشه بدنم گر میگیره و دائم در حال عرق کردنم و گرممه
خیلییی... اب که ضرر نداره... اتفاقا خیلیم خوبه.. تو بارداری روزانه باید حداقل ۸ اب بخوری..
آرهههه آب هم خنکه میچسبه
دیروز که وحشتناک تشنم میشد
اره مخصوصا شبا آب میخورم دستشوییم میگیره میرم خالی میکنم میام دراز بکشم باز تشنه ام میشه داستانی شده برام .قند هم خداروشکر ندارم
چیزای قندی و نمکی رو زیاد نخور .. ازمایش هم بده
عزیزم اگه خیلی زیادتر از حدمعمول تشنه ات میشه قندتو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.