خانمای هم هفته من شماهم ترشح زیاد دارین؟

۳ پاسخ

من ت. هفته ی شما خیلی ترشح سفید داشتم.البته بی بو. و از اون هفته تا الان هر از گاهی مثلا هر ۱۰ روز یا یه هفته آبریزش داشتم ب اندازه ای که خیلی ببخشید شورتم ب اندازه یه کف دست خیس میشد

بله بسیااااار زیاد

خیلی زیاد 🤢

سوال های مرتبط

مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان ❤️ جانا 🥰 مامان ❤️ جانا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری