خانوما لیدی میل خوشمزه است؟
تو شیر تآثیر داره؟

۴ پاسخ

زیره هم دم کنی بخوری شیر افزاس

اره شیر افزاس
وانیلش خوشمزس
توت فرنگیش نخری ک مزه شربت استامینوفن میده
کاکائوشم خوبه

وانیلیش خوشمزس من می‌خوردم

شیر افزا از داروخانه بخر بخور شیرت بیشتر شه

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی