مامان قربونت بره فندوقی 😇☺️🥹

تصویر
۱۳ پاسخ

خدانگهدارش باشه
چرا من شکم ندارم☹️

عزیزم خدا برات حفظش کنه
چه ویاری داشتی برای نی نی ات؟

چرا منم شکم ندارم،هنوز اگه به کسی نگم باردارم ،نمیفهمه

واسه همون هم زودبالااومده هم گرد انشالله همه بچه ها سالم وعاقبت بخیرشن همین طور بچه های ما

من تازه شکمم مثل شما شده

احتمالا بچتون پسربچه من چون دختربیشترتوپهلوهام اونایی که پسردارن میگن گردمیشه میادجلو

چرااینقدرشکمتون زودبزرگ شده من تواین هفته الان اینقدرشده

خدا برات نگهش داره شکمت خوب اومده بالا مال من ک صافه🫤✋🏻

خوداااا😍

منم خیلی از همکارام نمیدونستن که حامله م ، تازه یه کوچولو شکمم دراومده

ماشاالله دوقلوعه؟

اخه جانم نینی جنسیت چیه گلم

بچه اوله

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی