ماماما به نظرتون جنسیت دختر یا پسر؟

تصویر
۸ پاسخ

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

شبیه عکس ان تی دخترمه

دکتر گفت مشخص نیست فعلا و میگه جوانه اش به دختر میخوره

حسی میگم پسره 🥲🤭
ایشالله که بسلامتی بغل بگیری و بچه صالح باشه🌻🤍

پسر میخوره باشه

صد دختر🤘🏻

پسره

بنظرم پسره 🥰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان پناه💖 مامان پناه💖 ۶ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد