خانما از بین این دوتا کدوم رو بزارم تو ساک ؟

تصویر
۴ پاسخ

هیچکدوم چون استفاده نمیشه. بچه رو اونجا نمیشورن که بخوای بدنشو لوسیون بزنی. فقط بار اضافی میبری

منم همین مارک خریدم لوازم شست و شو رو

هیچکدومممم

پمادیه

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی